Blog

“El castellà a TV3″ – Article Vicenç Villatoro a El Temps – Octubre

el-temps-vicenc-villatoro

Quan el sector públic entra en un món com el de la televisió, on existeixen també operadors privats i, per tant, hi ha competència per l’audiència i pel mercat publicitari, és perquè creu que hi ha un bé públic a preservar. Que si aquest sector no hi intervingués no estaria garantit per la lògica estricta del mercat. Mentre un mitjà privat té per objectiu legítim guanyar dinars, i busca l’audiència per incrementar els ingressos publicitaris, el mitjà públic només té sentit si hi ha un objectiu de servei públic que cal assolir i garantir. A partir d’això, ha de trobar els millors instruments per arribar a aquests objectius.

Continua llegint






Aquest lloc web utilitza cookies (galetes), tant pròpies com de tercers, per a recopilar informació estadística de la vostra navegació, així com per a oferir-vos un servei personalitzat. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús. Més informació ACEPTAR