Blog

L’escriptor Vicenç Villatoro a l’Entre 3 (22-10-13)

entre_3

Entre3 és un programa setmanal d’entrevistes que manté una conversa entre el convidat i els dos conductors, Mariona Tomàs i Quico Simó.

Parlarem amb terrassencs i persones vinculades a la ciutat del món cultural, econòmic, esportiu, cívic i social. Hi tractarem la vessant per la que és conegut públicament i intentarem conèixer aspectes més personals i de la seva vida quotidiana. Per això, demanarem a cada convidat que porti un objecte que per ell tingui una valor sentimental i que participi en l’ambientació del plató.

El programa té una durada de 25 minuts i s’emet els dimarts a les 20.30 i també es podrà veure al llarg de les setmana en els següents horaris:

Dimarts (20:30h i 23:00h)
Dimecres (16:30h)
Dissabte (15:00h i 20:30h)
Diumenge (15:30h)






Aquest lloc web utilitza cookies (galetes), tant pròpies com de tercers, per a recopilar informació estadística de la vostra navegació, així com per a oferir-vos un servei personalitzat. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús. Més informació ACEPTAR